Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 11:08:17 +0300

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/05408 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Väljataguse küla, 
Postiõue (elamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Väljataguse külas 
Postiõue maaüksusele (katastritunnus 66904:003:0386) 
projekteerimistingimustega olemasoleva üksikelamu (ehitisregistri kood 
109022932) laiendamiseks üle 33% selle esialgsest mahust ehitusõiguse 
andmist. Eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel ja Rapla valla 
veebilehel https://rapla.ee/projekteerimistingimused.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27044661>  (menetlus nr: 
439194), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister